Apmokėjimo informacija

Paysera – tarptautinė elektroninių mokėjimų sistema įkurta 2004 metais Lietuvoje. Fiziniams ir juridiniams asmenims Paysera leidžia atsidaryti sąskaitą ir iš jos vykdyti mokėjimų operacijas – gauti ir siųsti pinigus, konvertuoti valiutą, atsiskaityti už prekes ir paslaugas. Paysera taip pat teikia įmokų surinkimo paslaugas, elektroninės prekybos sprendimus verslui.

Paysera yra sukurta ir administruojama uždarosios akcinės bendrovės „Paysera LT“. / plačiau

Paypal – suteikia galimybę privatiems asmenims ir įmonėms siųsti ir gauti elektroninius pinigus internete. Ji taip pat teikia kitas finansines ir susijusias paslaugas.

Pristatymo sąlygos

Prekių pristatymas

  • Lietuvoje prekes pristatome per DPD, LP EXPRESS ir OMNIVA paštomatus bei kurjerius. Artimiausias paštomatas parenkamas automatiškai pagal jūsų nurodyto adreso pašto kodą (patiems rinktis paštomato nereikia).

Užsakymus išsiunčiame per:

  • 24 valandas iš mūsų sandėlio.
  • 5-9 darbo dienas iš tiekėjų sandėlio.

Nuo išsiuntimo dienos prekės įprastai pristatomos:

  • Lietuvoje per 1-3 darbo dienas.

Grąžinimo garantija

  • Gavę netinkamos kokybės prekę, Jūs turite teisę jas grąžinti per 14 d.d. nuo gavimo dienos. Šiuo atveju netinkamos kokybės prekė yra pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums yra grąžinami Jūsų sumokėti pinigai.
  • Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė mes įsipareigojame ją pakeisti tinkamos kokybės prekėmis arba grąžinti Jums sumokėtus jūsų pinigus ( pažymime jog klientas turi turėti pirkimą įrodantį dokumentą ).
  • Vadovaujantis LR Mažmeninės prekybos taisyklių, patvirtintų LR Vyriausybės 2001 m. birželio mėn. 11 d. nutarimu Nr. 697, 17.4 punktu, spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai yra negrąžinami.
  • Individualaus dizaino pakuotės ( prekės ) pagamintos pagal pirkėjo užsakymą yra negrąžinamos, nebent prekės yra pažeistos ar neatitinka tarp pirkėjo ir pardavėjo sutartų reikalavimų.
  • Grąžinimo atveju siuntimo išlaidos yra padengiamos pirkėjo sąskaitą.

Gražinant prekes būtina laikytis šių taisyklių :

  • Grąžinama prekė turi būti Pirkėjo nepanaudota ir nesugadinta.
  • Prekė neturi būti praradusi prekinės išvaizdos.
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kaip ir buvo Pirkėjo gauta.
  • Grąžinant prekę būtina pateikti dokumentą įrodantį jos įsigijimą.

Norėdami grąžinti prekę, rašykite el.paštu info@astrusgalas.lt pateikdami svarias priežastis, bei įrodymus, ir mes pasistengsime kuo greičiau išspręsti Jūsų problemą.